top of page

TOMMY HILFIGER

DE WINKEL VAN DE TOEKOMST

Tommy Hilfiger introduceert ‘de winkel van de toekomst’, een omnichannel aanpak, die zich volledig focust op het heruitvinden van digitale shop ervaringen en het toevoegen van waarde voor de klant. Onderdeel van deze ‘winkel van de toekomst’, zijn diverse digitale oplossingen die in de fysieke winkel worden aangeboden, zoals ook de Denim Fit Guide; een digitale hulp, die jou ondersteund in de zoektocht naar jouw perfecte spijkerbroek. Of bijvoorbeeld de mogelijkheid om een fullscreen foto te maken met een digitale spiegel, die je daarna kan aankleden met de gehele Tommy Hilfiger collectie. Al deze oplossingen moesten worden onderzocht en getest met échte gebruikers om ze aan te passen en uiteindelijk een ultieme ervaring te creëren. 

 

Alberga Consultancy werd voor dit project gevraagd als onderzoeksexpert, in opdracht van Valsplat, om kwalitatieve tests uit te voeren om zo waardevolle inzichten boven water te krijgen. We hebben dit uitgevoerd aan de hand van interviews met de doelgroep, waarbij we hebben getracht de échte situatie zo goed mogelijk na te bootsen, door bijvoorbeeld de onderzoeken uit te voeren in de winkel of de onderzoeksruimte in te richten als een winkel.

​

​

​

 

3058595_8994_thrshr.jpg
Schermafbeelding 2019-08-15 om 15.28.04.

Enkele voorbeelden van de digitale oplossingen in de fysieke winkels, die onderdeel zijn van de 'winkel van de toekomst.'

​

 

bottom of page